Dan 30.

Danas pravac Cita, da se konacno priblizimo tom Jakutsku. Prvo idemo do Ulan Ude-a da podignemo pare i idemo dalje.

Nije vrucina kakva je bila ovih dana. Ali.. Na parkingu ispred supermarketa smo videli da je na Ninovom BMW-u pukao donji sraf koji drzi amortizer. Resenje lezi u zameni :)  Posle jedno 20-ak minuta uspevamo da nadjemo radnju kojua prodaje srafove. Nije imala neki izbor ali smo uspeli da pronadjemo otprilike sta nam treba. Popravka na parkingu traje oko pola sata. Tu i upoznajemo Nemca koji ide biciklom do Vladivostoka. Kaze da ce mu trebati jos 5 nedelja. Sve sto covek radi mozete pogledati na www.thomasmeixner.de . Mi nastavljamo dalje i ceo dan provodimo u voznji. Negde oko 21h dolazimo u Citu i pokusavamo da nadjemo internet centar. Na autobuskoj stanici nailazimo da jednog momka koji se ponudio da nam pokaze gde je centar. Seo je nazad Ninu na gume i krenuli smo. U toku puta se sa Ninom ispricao i kad smo dosli do internet centra, ponudio se da spavamo kod njega. Nismo bili sigurni sta da odgovorimo, sto zbog toga sto ne znamo ko je, a sto zbog toga sto ne mzoemo tek tako motore ispred zgrade da ostavimo. Pada dogovor da odemo i vidimo kako to izlgeda. Zgrada velika, stan 120 kvadrata, a mali sam zivi u njemu. Dodosue nema ni namestaj ali to nam nije smetalo :) Motore smo ostavili u blizini, na parkingu koji se placa i koji ima cuvara. Inace, momak ser zove Ruslan i studira, kako je rekao administraciju. Plan je da ujutru odemo do prodavnice guma da pogledamo ima li off road guma. Vladine i Blazove gume su se strasno pojele (Metzeler Karoo 2 MCE). Istina je da smo ih stavili ranije nego sto je planirano, ocekujuci odmah makadam u Mongoliji ali su se bas brzo potrosile. Gazeci sloj je jako los. Nadamo se da ce izdrzati. Ako ne, imamo ove za asfalt :) Inace Cita je grad od oko 400,000 stanovnika i nalazi se u Zabajkalskom reonu. Kada smo mi stigli temperatura je bila 41 stepen i kazu da je to normalno za ovo dob godine. Zimi je temperatura izmedju -30 i –45 stepeni. Potpuno neverovatno zvuci da je raspon temepratura u jednom gradu u toku godine u 100 stepeni. Sreca, mi smo dosli kad je toplo.